woensdag 27 augustus 2014

Show up!

And yes we did.. we showed up! De perfecte combinatie... Lekker bijkletsen, mooie dingen kijken en inspiratie opdoen. De beurs Show up is een vakbeurs voor Home&Gift. Marleen van Lijn M en ik hebben  mooie woonaccessoires, tassen, stationary, inpakmogelijkheden, noem het maar op (!), bewonderd.  DE plek om nieuwe inspiratie op te doen. 

Ik ben van plan om een andere weg in te slaan met mijn webshop Kookalot. Zo heb ik ontzettend veel ideeën voor nieuwe producten van hout, voor in de keuken. Naast mijn grafische ontwerpen op kook- en keukengebied, ga ik dus ook producten van hout maken, samen met mijn man. Op de vakbeurs heb ik weer wat nieuwe ideeën opgedaan en daar ga ik lekker mee aan de slag.. Stay tuned!

Hieronder een kleine collage van wat artikelen op de beurs. Zelf ben ik helemaal weg van de waxinelichthouders voor aan de muur! 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten