woensdag 17 september 2014

Kookalot-huisje

Ik ben trots... en blij! Vanaf deze week zijn de producten van onze webshop Kookalot in het Libelle Beach Cafe in Haarlem te bewonderen. Dit is voor mij een bevestiging dat ik de goede weg heb gekozen. Dat de keuzes die ik in het verleden gemaakt heb, goed zijn. Alles is nu in balans en alles komt samen. Heel fijn! Ik ben Happy! 
Mijn man William gaat de houten producten, die ik voor Kookalot ontwerp, maken. Hij is daardoor steeds meer betrokken bij Kookalot en dat is leuk!  Het is nu onze webshop! 
En jep, er is absoluut wel eens een discussie, maar het is fijn om ergens samen mee bezig te zijn.:-)

En wat ook zo leuk is...
Met trots kan ik onderstaande woning toch best wel een beetje het Kookalot-huis noemen.. Een super lieve klant heeft allerlei producten van Kookalot gebruikt om de keuken te pimpen en dat moest ik natuurlijk wel even vastleggen.. :-)
Wat wonen ze hier leuk een wat hebben ze het leuk gedaan. Van een hele „gewone” keuken hebben ze iets bijzonders gemaakt!  Vooral het gekozen behang en de kleur-keuze geel is echt super gedaan. 
Check de poster, de Happy-Star theedoek, de Rie Elise Larsen pannenlappen, de leuke voorraadlabels van Kookalot! En niet te vergeten, het wijnrek. Zoals je ziet is dit een kleiner formaat, welke we nu ook aanbieden!
En binnenkort komt een kleinere versie van onze „bloempot 2.0” er voor het raam bij.. Hoe leuk!! 

XoXo Gieta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten