dinsdag 23 september 2014

Mini Bloempot 2.0 :-)

Deze week druk met van alles! Een leuke vintage-winkel en een leuke woning gefotografeerd. Deze ga ik beiden aanbieden aan magazines voor publicaties, dus ik kan er nog niets van laten zien. Maar later meer! 

Verder zijn we druk bezig met onze "kruidenhuisjes" die snel online komen. We zijn nog bezig met verschillende verftechnieken en dat wil nog niet echt.. Ik heb van alles in mijn hoofd, maar het komt er nog niet zo uit! :-) Ken je dat? Heel frusterend. En ik zoek nog een leuke foto-locatie om ze mooi te fotograferen. Ik zoek een hele lichte, strakke, industriƫle keuken en een oud industrieel pand met een leuke verouderde/grijze betonnen muur.. Verder heb ik helemaal geen eisen, haha.. Mocht je je aangesproken voelen? Je ontvangt een gratis kruidenhuisje! :-)

Zojuist een verkleinde versie van de Bloempot 2.0 afgemaakt. In dezelfde kleuren als eerder laten zien, maar alle kleuren zijn mogelijk! Zelfs niet geverfd, ook super leuk! Echt een eye-catcher in je interieur. Deze ga ik ook nog beter fotograferen, maar hier alvast een kleine sfeerfoto..
De hartjes zijn gemaakt van oude dekentjes. Heel simpel, maar super leuk..  Fijne week!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten