donderdag 12 februari 2015

Lunch-post!

Ik merk dat mijn dochter Robyne het zo leuk vind om een kaartje te ontvangen. Helaas kreeg ze er niet zoveel op haar verjaardag en ik realiseerde me dat ik zelf ook heel weinig kaartjes verstuur!
Daar ga ik verandering in brengen en ik ga er een projectje van maken anderen te inspireren wat attenter te worden met kaartjes. Vooral kaartjes voor kinderen! Maar dat is plan B..

Plan A! Robyne gaat nu een paar weekjes naar school en de start was niet makkelijk. Maar nu vind ze (en mams..;-) het zo geweldig! Ik vind het leuk om briefjes in haar lunch-trommeltje te stoppen.. Gewoon om haar even te laten weten dat ik van haar hou. Een getekend hartje zegt al genoeg! Dan zie ik zo voor me dat ze haar koekje pakt en ziet dat mama aan haar denkt en niet vergeet! Misschien beetje overdreven, maar dat geeft me gewoon een goed gevoel.

Nu zou dit eigenlijk voor iedereen zo leuk zijn. Voor je lieve man/vriend, zoon/dochter, vriendin.. Noem maar op! Daarom heb ik lunch-post ontworpen. Leuke kaartjes voor volwassenen en kinderen..
Ik wil heel graag om de maand nieuwe kaartjes ontwerpen met een tekst dat mij inspireert en wat anderen kan inspireren. Ook wil ik mooie teksten verzamelen voor kinderen die kunnen lezen. Happy-teksten, lieve teksten, inspirerende teksten, educatieve teksten.. En ik wil leuke symbolen verzamelen voor kleine kindjes die nog niet kunnen lezen. Dat wordt een uitdaging! 

Dit zijn de eerste 3, nu net besteld bij de drukker! Op de achterzijde kun je zelf iets schrijven of tekenen. Ik wil ze graag als download gaan aanbieden, maar je kan ze ook gedrukt in setjes bij me bestellen, mocht je interesse hebben. Ik ga ze zelf in ieder geval veelvuldig gebruiken en weggeven.. 

Zodra ze gedrukt binnen zijn, zal ik er een mooie foto-presentatie van maken.

Spread the love!!
XOXO Gieta




Geen opmerkingen:

Een reactie posten