dinsdag 3 februari 2015

Valentijn-hanger

Valentijnsdag komt eraan.. En ik heb mij voorgenomen om deze dag niet alleen in het teken te laten staan van mijn liefde voor mijn man William maar ook nog extra mijn liefde voor mijn lieve kids kenbaar te maken. Ik denk aan een lief briefje in hun broodtrommeltje, een extra zoen, een extra compliment, een klein kadootje misschien.. Even stil staan bij hoe blij ik met mijn gezin ben en hoe trots ik op ze ben! Door drukte, stress schiet dat er zo vaak bij in helaas.

Ik loop nog met het idee rond om leuke "lunchnotes" te gaan ontwerpen zodat je wat vaker iets liefs kan zeggen tegen de mensen waar je van houd. Een extra stimulans zeg maar! ;-) Word vervolgd..

Toen ik vorige week het touwtje van de lichtknop in het toilet aan het pimpen was, kwam ik op het volgende idee.. Ik had ook nog zo'n "ouderwets" touwtje in de slaapkamer! Wat als ik daar nou eens een leuke houten hanger van maakte. Leuk voor Valentijnsdag! Je kan hem ook als deurhanger etc. gebruiken. En ik kan er bijvoorbeeld ook een leuk hartje, snorretje of wolkje op schilderen! 

Vind jij het ook wat om weg te geven aan iemand die je lief is? Je lieve mams, vriendin of vriend? Mail me dan en zeg maar wat jij er graag op wilt hebben! info@gieta-arendsen.com. De hangers zijn € 9,50 per stuk incl. verzendkosten. 
Je kunt de hanger natuurlijk ook heel leuk zelf maken!

Van alle bestellingen zal ik er 1 extra gratis verloten!
XOXO Gieta





Geen opmerkingen:

Een reactie posten